Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingových nástrojů knižního nakladatelství
Gruberová, Laura ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Analýza marketingových nástrojů knižního nakladatelství se zaměřuje na oblast českého knižního trhu a na marketingové nástroje, které jsou v současné době používány knižními nakladateli. Cílem práce je na základě kvalitativního výzkumu zhodnotit marketingové nástroje konkrétního českého knižního nakladatelství a navrhnout možná zlepšení jejich použití. Teoretická část práce obsahuje vymezení základních pojmů z oblasti knižních nakladatelství a knižního marketingu, které slouží jako východisko pro praktickou část práce. Praktická část práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů knižního nakladatelství Argo, uvádí pozitiva a negativa těchto nástrojů a v závěru přináší návrhy na jejich zlepšení. Tato část práce vychází z marketingové situační analýzy nakladatelství, analýzy dostupných dat o činnosti nakladatelství a z hloubkového rozhovoru s jedním z jeho kmenových autorů. Práce je přínosná především pro knižní nakladatele a prodejce, kteří z této práce mohou získat informace o možných marketingových nástrojích. Pro čtenáře knih je tato práce zajímavá především z pohledu získání informací o tom, jak jim může marketing napomoci při výběru knih.
Využití marketingového mixu v knižním nakladatelství
Pažúrová, Michaela ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Zelený, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketing středně velkého knižního nakladatelství Kniha Zlín. Cílem práce je analyzovat nástroje komunikačního mixu, tyto nástroje zhodnotit a navrhnout doporučení, která by komunikaci nakladatelství se zákazníky mohla vylepšit. V úvodní části je pozornost věnována vymezení marketingových pojmů a marketingového mixu se zaměřením na knižní trh, dále se pak práce věnuje specifikaci českého knižního trhu. Praktická část práce je zaměřena na nakladatelství Kniha Zlín, zahrnuje popis společnosti a analýzu komunikačních nástrojů, na kterou navazuje zhodnocení komunikačního mixu a doporučení pro jeho zefektivnění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.